BEZPIECZNY HOTEL
Bezpieczeństwo i dobre samopoczucie naszych Gości jest dla nas największą wartością.
W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce, wprowadziliśmy zasady bezpieczeństwa i higieny, które pozwolą cieszyć się Państwu bezpiecznym i spokojnym pobytem.
1. RECEPCJA - meldowanie się i pobyt:
- po wejściu do hotelu należy zdezynfekować ręce, nałożyć maseczkę ochronną oraz zapoznać się z umieszczonymi instrukcjami
- przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko 1 Gość (ewentualnie rodzina ze wspólnego pokoju)
- liczba osób oczekujących na obsługę recepcji jest ograniczona - w zachowaniu odpowiedniej, bezpiecznej odległości (2 metrów) pomiędzy Gośćmi w kolejce pomaga oznaczenie na podłodze
- przyjmujemy na pobyt jedynie osoby zdrowe - w przypadku stwierdzenia przez obsługę Recepcji wyraźnych oznak choroby (uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, podwyższonej temperatury ciała), Gość i towarzysząca mu rodzina nie zostaną dopuszczone do pobytu w hotelu
- czas obsługi Gości przy Recepcji ograniczyliśmy do minimum
- podczas meldunku obowiązkowe jest podanie aktualnego numeru telefonu oraz adresu zamieszkania
- obowiązujące procedury bezpieczeństwa są również umieszczone w każdym pokoju - prosimy o stosowanie się do wytycznych, dbając o nasze wspólne zdrowie,
- blat recepcji, telefony, terminal płatniczy (zabezpieczony folią) i długopis użyty podczas meldowania się, są dezynfekowane przez obsługę recepcji po każdym Gościu
- wydane Państwu karty do pokoju i klucze do drzwi wejściowych są dezynfekowane przed wydaniem
- Recepcja jest wyposażona w bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury - zachęcamy Państwa do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu,
- na Recepcji dostępne są w sprzedaży podstawowe środki ochronne (maski, rękawiczki, kieszonkowe żele dezynfekujące)
- wejście do hotelu jest otwarte bez ograniczeń w godz. 7.00 do 22.00 - w godzinach nocnych (w sytuacjach nie cierpiących zwłoki) prosimy kontaktować się z nami pod numerem telefonu 794 100 480
Inne ważne zmiany:
- wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych
-
czasowo, do odwołania zostają wyłączone z użytkowania SAUNY i WINDA – za utrudnienia przepraszamy
- informator hotelowy, regulamin hotelu oraz instrukcja przeciwpożarowa znajduje się w recepcji hotelowej i udostępniane są na życzenie Gościa
2. PRZESTRZENIE HOTELOWE OGÓLNODOSTĘPNE
- w hotelowych łazienkach ogólnych, przy recepcji, wejściu do hotelu i sali jadalnej, umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie dezynfekować dłonie
- wszystkie powierzchnie ogólnodostępne regularnie wietrzymy oraz dezynfekujemy powierzchnie płaskie i dotykowe (klamki, poręcze, włączniki świateł, uchwyty, krzesła itp.)
- w częściach ogólnodostępnych Goście i obsługa zobligowani są poruszać się wyłącznie w maseczkach i zachowywać bezpieczną odległość min. 2 m od siebie
3. POKOJE - przygotowanie pokoju do Państwa przyjazdu
- pokój hotelowy jest wietrzony i generalnie sprzątany po wyjeździe, a wszystkie powierzchnie i przedmioty,
- które są najczęściej dotykane w przestrzeni pokoju takie jak: czajniki, klamki, uchwyty, włączniki, piloty TV, armatura łazienkowa, itp. są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi; kubki i łyżeczki wyparzane
- pracownik sprzątający pokój jest wyposażony w maseczkę ochronną i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego pokoju,
- w trosce o bezpieczeństwo, usunęliśmy z pokoi informatory, ulotki i kapy osłaniające łóżka,
- korzystamy z usług profesjonalnej pralni, dlatego ręczniki i pokojowa pościel są prane w odpowiedniej temperaturze z zachowaniem reguł sanitarnych.
4. POKOJE - podczas Państwa pobytu:
- obowiązuje zakaz używania suszarek, które zostały zabezpieczone folią i oznakowane informacją o zakazie,
- ze względów sanitarnych nie świadczymy – do odwołania - usługi sprzątania na życzenie podczas pobytu
- jeżeli istnieje potrzeba wymiany ręczników, prosimy spakowanie ich do przygotowanych woreczków i pozostawienie na podłodze w łazience (dotyczy to również śmieci), a następnie o wywieszenie do godziny 10.00 wywieszki „Proszę posprzątać pokój” na zewnętrzną klamkę od pokoju. Obsługa wymieni ręczniki i zabierze śmieci tylko po upewnieniu się, że nie ma Państwa w pokoju. Prosimy o nie wystawianie worków przed pokojem.
5. ŚNIADANIA I BAR
- bar hotelowy czynny jest dla Gości hotelowych w formie room serwisu w godzinach 11:00-21:00.
- przed wejściem na salę jadalną należy zdezynfekować ręce w wyznaczonym do tego miejscu i nałożyć maseczkę ochronną
- codziennie wietrzymy sale jadalne,
- śniadania podajemy w zależności od ilości osób w formie serwowanej do stolika lub w formie bufetu obsługiwanego przez wyznaczoną osobę z obsługi
- stoliki są ustawione w bezpiecznej odległości od siebie oraz dezynfekowane po każdym Gościu.
- każdorazowo po każdym Gościu dezynfekujemy stoły, krzesła oraz wyparzamy sztućce i porcelanę,
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
- obsługa w trakcie śniadania pracuje w rękawiczkach i maseczkach
6. OBSŁUGA HOTELU
- obsługa naszego hotelu została przeszkolona zgodnie z wytycznymi służb sanitarnych oraz posiada niezbędną wiedzę, by zadbać o Państwa bezpieczeństwo
- każdy pracownik po przyjściu do pracy mierzy temperaturę (bezdotykowym termometrem) i dezynfekuje ręce, a w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik zostaje oddelegowany do domu
- obsługa hotelu jest wyposażona w odpowiednie środki ochrony osobistej (maseczki, rękawiczki) oraz płyny do dezynfekcji i mydła antybakteryjne.
7. DODATKOWE INFORMACJE
- na bieżąco monitorujemy zalecenia i wytyczne dotyczące bezpieczeństwa i higieny, rekomendowane przez odpowiednie służby realizujące zadania w zakresie zdrowia publicznego
- w przypadku wydania kolejnych zarządzeń w tym zakresie, będziemy na bieżąco aktualizować nasze procedury
- w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do własnego stanu zdrowia prosimy o kontakt z infolinią NFZ 800 190 590
- do Państwa dyspozycji jest również obsługa hotelu, która zapewni Państwu wsparcie
ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO NASZEGO KAMERALNEGO HOTELU
Dyrekcja i obsługa Hotelu Paria